.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعداد محصولات دانش بنیان مازندران دوبرابر می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر ۵۵۰ محصول دانش بنیان در استان تولید می شود که شمار آن باید به هزار و۱۰۰ محصول برسد.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریان پور عصر چهارشنبه در جلسه قرارگاه تولید دانش بنیان با اشاره به تعریف بسترهایی برای تولید محصولات دانش بنیان، افزود: برای اصلاح وضع موجود، ۳۰۰ شرکت توسط صمت استان بررسی شد و این شرکت‌ها قابلیت تبدیل به دانش بنیان شدن را دارند.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر ۹۶ شرکت دانش بنیان در استان وجود دارد، گفت: این شمار باید ۱۰۰ درصد ارتقا یابد و بیش از ۲۰۰ واحد شرکت دانش بنیان در استان ایجاد و راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۵۰ محصول دانش بنیان در استان تولید می‌شود، گفت: این محصولات باید به دو برابر و هزار و ۱۰۰ محصول ارتقا و رشد یابد.

خیریان پور خواستار تعریف بسته‌ها و مشوق‌های حمایتی برای واحدهای دانش بنیان شد و گفت: در این بسته‌ها، پرداخت تسهیلات، مالیات و غیره مورد توجه قرار گرفته است.

معاون استاندار مازندران به قانون توسعه اقتصاد دانش بنیان در بخش کشاورزی اشاره و اضافه کرد: باید مواد قانونی آن بررسی و از ظرفیت‌های آن برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان بهره گیری شود.

خیریان پور از تشکیل سه کمیته درون سازمانی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان در استان خبر داد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.